۰ نفر

در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده شهید محمدی؛

تأکید رییس قوه قضاییه بر پیگیری فوری پرونده شهید محمدی

۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰
کد خبر: 476007
تأکید رییس قوه قضاییه بر پیگیری فوری پرونده شهید محمدی

رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛  آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی ضمن دلجویی از این خانواده، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر گفت: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکر ایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.

رئیسی افزود: این حادثه یک آزمون هم برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببین این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.

رئیس قوه قضائیه در پایان تاکید کرد: فساد و منکر ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و انشاالله این شهید با سید الشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.