۰ نفر

اخذ پذیرش دانشجویی در کالج های کانادا با یوکن

۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 474857
اخذ پذیرش دانشجویی در کالج های کانادا با یوکن

استفاده از تجهیزات نوین آموزشی، کیفیت بالای آموزشی و وجود موسسات آموزشی معتبر در کانادا سالیانه دانشجویان زیادی را جذب این کشور می کند. تحصیل در کانادا برای همه مقاطع آموزشی برای دانشجویان بین المللی میسر می باشد. کالج های کانادا از جمله موسسات آموزشی هستند که همواره از محبوبیت بالایی در بین دانشجویان برخوردار است.

برعکس دانشگاه های کانادا که دانشجو را در مسیری آکادمیک هدایت می کند، تحصیل در کالج های کانادا، دانشجویان را برای ورود مستقیم به بازار کار پرورش می دهد. پذیرش دانشجویی در کالج کانادا تجربه حضور در کارگاه های آموزشی را برای متقاضیان فراهم می کند.

شرایط پذیرش دانشجویی در کالج های کانادا

دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در کالج های کانادا ابتدا باید جهت پذیرش در کالج های کانادا اقدام کنند. شرایط پذیرش دانشجویی در کالج های کانادا با توجه به رشته انتخابی و کالج مربوطه متفاوت می باشد. عموما" جهت گرفتن پذیرش تحصیلی باید مدرک زبان آیلتس ارائه نمود. امکان اخذ پذیرش کالج در کانادا بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است. متقاضیانی که موفق به دریافت پذیرش بدون مدرک زبان می شوند، ابتدا باید در کلاسهای آموزش زبان که کالج مربوطه برای آنها تدارک دیده شرکت نمایند. این افراد پس از به اتمام رساندن دوره زبان اجازه حضور در دوره های تخصصی خود را پیدا می کنند. هزینه تحصیل در کالج های کانادا با توجه به رشته انتخابی متغیر می باشد. حداقل هزینه تحصیل در کالج های کانادا سالی 12.000 دلار کانادا می باشد.

دوره های تحصیلی در کالج های کانادا

یکی از شرایط پذیرش دانشجویی در کالج های کانادا، ارائه پیش نیاز های مربوط به دوره مورد نظر است. در کالج های کانادا دوره های زیر ارائه می گردد که هر کدام پیش نیازهای خاص خود را دارد.

دوره DEC : این دوره در کالج های ایالت کبک ارائه می گردد و  پیش نیاز آن دیپلم دبیرستان می باشد.

دورهCertificate :   پیش نیاز این دوره مدرک دیپلم دبیرستان می باشد.

دوره Diploma: پیش نیاز این دوره در کالج های کانادا، داشتن دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی می باشد.

دوره Bachelor: این دوره تحصیلی، همان لیسانس می باشد که پیش نیاز آن دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد.

دورهPost Bachelor : پیش نیاز تحصیل در این دوره تحصیلی کالج های کانادا، مدرک لیسانس می باشد.

طول دوره تحصیلی در کالج های کانادا با توجه به نوع دوره انتخابی متغیر می باشد. تحصیل در دوره های Diploma از یک تا دوسال، تحصیل در دوره Certificate از هشت ماه تا یک سال و تحصیل در دوره Bachelor حدودا" سه تا چهار سال می باشد.

متقاضیان تحصیل در کالج های کانادا باید به این نکته توجه داشته باشند که برای دوره های زیر یک سال، ویزا صادر نمی گردد و برای این دوره ها نمی توانند اقدام کنند.

مدارک لازم برای پذیرش دانشجویی کالج های کانادا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی و پس از آن ویزای دانشجویی به شرح زیر می باشد.

پاسپورت با تاریخ معتبر

ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی

ترجمه رسمی ریز نمرات در آخرین دوره تحصیلی

استادی پلن

رسید پرداخت اپلیکیشن فی بررسی مدارک تحصیلی جهت کالج

تمکن مالی مورد نیاز تحصیل در کانادا با توجه به تعداد اعضاء خانواده

نامه سابقه کار در صورت داشتن گپ تحصیلی

ترجمه رسمی سند ازدواج ( جهت افراد متاهل)

ترجمه شناسنامه

پاسپورت اعضاء خانواده

گواهی عدم سوء پیشینه

رسید پرداخت اپلیکیشن فی پرونده ویزا و هزینه انگشت نگاری

تحصیل در کالج های کانادا و اخذ ویزای کار

دانشجویان بین المللی پس از اتمام دوره تحصیل در کالج کانادا، می توانند برای اخذ ویزای کاری کانادا درخواست دهند. مطابق قوانین اداره مهاجرت کانادا، مدت زمان اخذ ویزای کاری به اندازه طول دوره تحصیل در کالج کانادا و حداکثر تا 3 سال می باشد. با در نظر گرفتن این قانون، دانشجویانی که دوره های تحصیلی با مدت زمان بیشتر را انتخاب می کنند، ویزای کار با مدت زمان بیشتری داشته و فرصت کافی جهت گرفتن اقامت از طریق برنامه های مهاجرتی کانادا را خواهند داشت.

کانادا دارای برنامه ای اقامتی متنوعی می باشد. در حال حاضر پیش نیاز اکثر برنامه های مهاجرتی کانادا سابقه تحصیل و کار در کانادا می باشد. اکثر ایالت های کانادا برنامه های اقامتی مختص فارغ التحصیلان دارند. دانشجویانی که برای تحصیل در کالج و دانشگاه های کانادا اقدام می کنند از فرصت های بیشتری جهت اخذ اقامت کانادا برخوردار هستند.

دانشجویان متاهل می توانند همزمان با ویزای تحصیلی، برای همسر خود نیز ویزای کار درخواست نمایند. همچنین فرزندان دانشجویان بین المللی در کانادا،از امکان تحصیل در مدارس کانادا بصورت رایگان برخوردار هستند.

معرفی بهترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه های زیر در رنکینگ بهترین دانشگاه های کانادا قرار دارند:

دانشگاه تورنتو

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مونترال

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه مک مستر

دانشگاه واترلو

دانشگاه وسترن

دانشگاه کوئینز

دانشگاه کلگری

معرفی بهترین کالج های کانادا

کالج ریدر

کالج یوکون

کالج فانشاو

کالج آئورورا

کالج نظامی سلطنتی کانادا

کالج یادبود کایروپراکتیک کانادا

کالج وستمونت مونترال

کالج جورجیان

کالج موهاوک

کالج شریدان

کالج سنکا

کالج سنتنیال تورنتو

کالج اوکاناگان

کالج کانستوگا

کالج هامبر

کالج جورج براون

کالج نایگارا

کالج لانگارا

کالج داگلاس دانسون

کالج جامعه نوا اسکوشیا

کالج جان ابوت

موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن با سال ها تجربه در اخذ پذیرش بهترین کالج ها و دانشگاه های کانادا آماده ارائه خدمات تحصیلی و مهاجرتی می باشد. در صورت تمایل می توانید جهت ارزیابی شرایط خود،از طریق وب سایت موسسه مهاجرتی یوکن فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نماییدو.مشاورین ما پس از بررسی شرایط متقاضیان، نتیجه نهایی را اطلاع می دهند. موسسه مهاجرتی یوکن،تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان فعالیت می نماید. شما می توانید از طریق لینک رزرو وقت مشاوره آنلاین، جهت مشاوره آنلاین با ایشان هماهنگ نمایید.