۰ نفر

مدیر بیمارستان مدرس تهران اعلام کرد؛

ابتلای ۲۲۰نفر از کادر درمانی "بیمارستان مدرس" تهران به کرونا

۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸
کد خبر: 473908
ابتلای ۲۲۰نفر از کادر درمانی "بیمارستان مدرس" تهران به کرونا

حسین بدخشان مدیر بیمارستان مدرس تهران اعلام کرد تا به امروز قریب به 220نفر از کادر درمان و نیروهای پشتیبانی ما درگیر کرونا شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسین بدخشان، مدیر بیمارستان مدرس تهران پایتخت ایران با بیان اینکه تا به امروز قریب به 220 نفر از کادر درمان و نیروهای پشتیبانی ما درگیر کرونا شده‌اند، گفت: "متاسفانه طی این مدت چند نفر از همکاران خدوم بیمارستان نیز جان خود را از دست دادند و علاوه بر مشکلات روحی این مساله، همواره حدود 30 نفر از نیروها و کادر درمان بیمارستان به دلیل ابتلا در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند، که این مساله در کنار کمبود نیرو و حجم بالای کار، چالش بزرگی برای بیمارستان ایجاد کرده است".

وی افزود: "از اوایل مهرماه و آغاز پیک سوم کرونا آمار مراجعه و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان به صورت ناگهانی افزایش یافته است".

بدخشان ادامه داد: "همانطور که از آمار مشخص است، تهران از نظر آمار ابتلا وضعیت خوبی ندارد، البته هدف ترساندن مردم نیست ولی حداقل طی 20 روز گذشته شدت مراجعات به اورژانس بیمارستان به صورت تصاعدی افزایش یافته است".

وی با بیان اینکه "تمامی تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران کرونایی چه در بخش عادی و چه بخش ویژه تکمیل شده است"، ‌اظهار داشت: "حتی تعدادی تخت اضافی در کنار تخت‌های معمولی در نظر گرفته بودیم که آنها نیز پر شده و به غیر از آن مراجعات سرپایی نیز به گونه‌ای است که همواره بین 25 تا 30 بیمار در اورژانس در انتظار جایگزین شدن با بیماران ترخیصی هستند".