۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد؛

پرهیز از سفرهای غیرضروری به مازندران

۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
کد خبر: 472693
پرهیز از سفرهای غیرضروری به مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران بر ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پرهیز از سفرهای غیر ضروری به استان تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، سرهنگ سید موسی حسینی با تسلیت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: بارش باران و شرایط نامساعد جوی در مازندران منجر به لغزندگی محور‌های و سطح جاده‌ها و همچنین رانش زمین در برخی از محور‌های مواصلاتی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو شاهد حجم گسترده‌ای از مسافرت‌ها به این استان بوده ایم که این موضوع نیز در برخی از نقاط منجر به ترافیک و محدودیت‌های تردد در روز‌های گذشته شده است.
سرهنگ حسینی با اشاره به طوفانی بودن دریا و شرایط نامساعد جوی، گفت: بارش شدید باران و سردی هوا نیز باعث کاهش سرعت خودرو‌ها و همچنین ترافیک سنگین در نقاط شهری شده است.
او با بیان این که برابر اعلام ستاد ملی کرونا، مازندران در وضعیت هشدار قرار گرفته است، افزود: هموطنان عزیز برای پیشگیری از شیوع این بیماری از سفر‌های غیر ضروری به این استان خودداری کنند.
سرهنگ حسینی با اشاره به محدودیت پذیرش مسافر توسط هتل ها، متل ها، مهمانپذیر‌ها و مسافرخانه ها، گفت: با متصدیان این واحد‌های صنفی که از مقررات ایجاد شده در راستای پیشگیری از بیماری کرونا تخطی کنند، برخورد خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از هموطنانی که قصد مسافرت و عزیمت به استان مازندران را دارند، خواست: با پرهیز از سفر‌های غیر ضروری به استان، پلیس و واحد‌های درمانی را در ارائه خدمات مطلوب به مردم و تامین سلامت آنان یاری دهند.