۰ نفر

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا:

دورکاری کارکنان در تهران دوباره اعمال شود

۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۰
کد خبر: 469789
دورکاری کارکنان در تهران دوباره اعمال شود

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا گفت: به نظر می‌رسد در تهران دوباره نیازمند اتخاذ دورکاری کارکنان هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زالی روز شنبه در حاشیه رونمایی از کتاب "نوشدارویی پیش از مرگ سهراب" در جمع خبرنگاران، با اشاره به امکان استفاده بهینه از ظرفیت های دورکاری کارکنان افزود: کاهش تولید سفر در تهران و توسعه فرهنگ دولت الکترونیک از جمله مزایایی این کار است. 

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش بیماری کرونا در روزهای اخیر آیا مجددا برخی محدودیت ها از جمله دورکاری کارکنان باید در تهران اعمال شود؟ اظهار داشت: به نظر می رسد در تهران مجددا نیازمند اتخاذ دورکاری کارکنان هستیم.

زالی خاطرنشان کرد: شرایط سخت کرونایی موجب می شود در تحقق کامل دولت الکترونیک بیشتر از گذشته فعال باشیم. در شرایط بحرانی و خطیر فعلی با گسترش خدمات دیجیتالی الکتروتیک می توان میزان مراجعات مردم را به دستگاه ها به حداقل کاهش داد و این موضوع می تواند به عنوان شاخص بسیار مهم در مدیریت اداری در دوران کرونا مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: با استفاده از دورکاری در دستگاه های مختلف و بخصوص با توسعه دولت الکترونیک، می توان میزان مراجعه مردم را به دستگاه ها را به حداقل رساند.

وی گفت: از تمام دستگاه های استان تهران اعم از انتظامی، نیروهای مسلح، خدماتی، اجتماعی و اداری خواسته شده تمام خدماتی را که می توانند به صورت الکترونیک ارائه کنند در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهند.ّ

کتاب «نوشدارویی پیش از مرگ سهراب» به ‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس‌ در سالن اجتماعات دانشگاه شهید بهشتی رونمایی شد. این کتاب با تشریح خاطرات برخی از پزشکان و نخبگان جامعه پزشکی کشور در هشت سال دفاع مقدس سعی دارد نسل جوان را بیش از پیش با ایثارگری این قشر فداکار آشنا کند. این کتاب توسط احمد لاجوردی به زیور طبع آراسته شده است.