۰ نفر

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

افزایش ۳۰درصدی شهریه مهدهای کودک

۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲
کد خبر: 464066
افزایش ۳۰درصدی شهریه مهدهای کودک

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پیشنهاد بهزیستی به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای افزایش ۳۰ درصدی شهریه مهدهای کودک در سال جاری گفت: شهریه جدید مهدهای کودک از ابتدای شهریور از خانواده‌ها دریافت خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ حبیب الله مسعودی فرید با اشاره به آخرین رایزنی‌های و جلسات سازمان بهزیستی کشور با نمایندگان بخش‌های مختلف برای تعیین تکیلف شهریه‌ جدید مهدهای کودک در سال جاری اظهار کرد: سازمان بهزیستی به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیشنهادی مبنی بر تعیین شهریه‌  جدید بر اساس قیمت تمام‌شده خدمات در استان‌های مختلف داده است.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های تمام شده در مهدهای کودک تصریح کرد: هم‌اکنون قیمت اجاره محل مناسب برای مهدهای کودک همچنین نرخ تورم نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و باید تدبیری برای ادامه فعالیت مهدهای کودک به‌ویژه در شرایط امروز کشور داشته باشیم که امیدواریم سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با پیشنهاد سازمان بهزیستی مبنی بر محاسبه شهریه‌ها بر اساس قیمت تمام‌شده موافقت کند.

فرید در ارتباط با نرخ پیشنهادی سازمان بهزیستی برای شهریه مهدهای کودک در سال جاری خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که حداقل ۳۰ درصد شهریه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یابد که البته این کف افزایش‌ شهریه مهدهای کودک است که در هر صورت، ظرف روزهای آینده رقم دقیق آن مشخص خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: هر رقمی برای افزایش شهریه مهدهای کودک در نظر گرفته شود از اول شهریور از خانواده‌ها بابت ارایه خدمات آموزشی به کودکان دریافت خواهد شد.