۰ نفر

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور:

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری تمدید شد

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱:۴۸
کد خبر: 462873
مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری تمدید شد

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1399منتشر شد. علاوه بر این، مهلت انتخاب رشته هم تا پنجشنبه 6شهریور تمدید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1399 منتشر شد. علاوه بر این، مهلت انتخاب رشته هم تا پنجشنبه 6 شهریور تمدید شده است.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه‌ 99/06/01 در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1399 و انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون مذکور در 99/06/02، ضمن اعلام اصلاحات ذیل مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا 99/06/05 برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان  پنجشنبه 99/06/06 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.