۰ نفر

کاهش محسوس دما در شمال

۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۹
کد خبر: 459850
کاهش محسوس دما در شمال

سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی رگبار باران در برخی استان ها از امروز تا چهارشنبه از آغاز کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ بر اساس نقشه های همدیدی  آینده نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان های اردبیل، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات رشته کوه البرز و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

شدت بارش امروز مربوط به استان گیلان است. تا روز سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می شود و دریای خزر تا روز دوشنه مواج خواهد بود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز بارش پراکنده در استان های ساحلی دریای خزر پیش بینی شده است. در شرق کشور پدیده غالب طی روزهای آینده وزش باد  گردوخاک است. دریای عمان در پنج روز آینده مواج پیش بینی شده است. روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.