۰ نفر

تا امشب پایان می‌پذیرد

آخرین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور

۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶
کد خبر: 459659
آخرین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور

مهلت تکمیل فرم خود اظهاری ابتلا به بیماری‌کرونا داوطلبان آزمون‌سراسری سال۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان ساعت ۲۴امشب ۲۳مرداد پایان می‌پذیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۶ مرداد ۹۹ به صورت قطعی تایید شده لازم است از امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ تا پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد و پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

داوطلبان می‌توانند با سه روش «شماره پرونده، کد ملی، عبارت امنیتی»، «شماره پرونده، کد پیگیری، عبارت امنیتی» و «شماره پرونده، شماره سریال، عبارت امنیتی» فرم خود را تکمیل کنند.

همچنین همه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ لازم است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات این فرم در وزارت بهداشت محفوظ است. تکمیل این فرم به منزله تأیید سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ است.

آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۲۹ مرداد، پنجشنبه ۳۰ مرداد، جمعه ۳۱ مردادماه و شنبه اول شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب برگزار خواهد شد.