۰ نفر

در مرکز تهران صورت گرفت

کشف لوازم خانگی قاچاق

۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۰
کد خبر: 459647
کشف لوازم خانگی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۶۵۶عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران به ارزش ۱۲میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: تحقیقات تکمیل شد و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انبار و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که وی تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انبار جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، تصریح کرد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد و روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انبار اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بررسی از داخل انباری ۱۸۰ دستگاه چرخ گوشت، ۱۳۱ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۵۴ دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

ولی پور گودرزی در پایان اظهارکرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اقرار کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.