۰ نفر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛

راه‌اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در سامانه شاد

۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۵۴
کد خبر: 459236
راه‌اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در سامانه شاد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از راه‌اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی با 824زیر کانال درسی در شبکه «شاد» خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی راه‌اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی با 824 زیر کانال درسی در شبکه «شاد» خبر داد و اظهار کرد: از ویژگی‌های این کانال و زیرمجموعه‌های آن پوشش کامل دروس 5 دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه اول پیش حرفه‌ای و متوسطه دوم حرفه‌ای است.

وی افزود: به زودی محتواهای آموزشی استاندارد که با مشارکت استان‌ها تهیه شده است ویژه دانش‌آموزان کم توان ذهنی، آسیب شنوایی، آسیب بینایی، مشکلات جسمی ـ حرکتی و طیف اتیسم و محتواهای ویژه مراکز مشکلات یادگیری، محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت در این کانال‌ها جهت استفاده قرار داده خواهد شد.

حسینی، تعداد زیر کانال‌های محتوای آموزشی ویزه دانش آموزان استثنایی را 824 کانال ذکر کرد و ادامه داد: 116 کانال درسی برای پیش دبستانی، 276 کانال برای دانش‌آموزان ابتدایی، 127 کانال برای اول متوسطه، 99 کانل برای متوسطه اول پیش حرفه‌ای، 180 کانال برای متوسطه دوم حرفه‌ای و 26 کانال برای مشکلات ویژه یادگیری و محتواهای پرورشی، توانبخشی، مشاوره و بهداشت ایجاد شده است.

برای استفاده از این کانال‌ها در صفحه اصلی شاد باید به بخش «محتوا و مواد آموزشی» و سپس بخش «مدارس استثنایی» مراجعه کرد.