۰ نفر

اطلاعیه پذیرش دوره‎ DBA مالی و سرمایه‌گذاری دانشکده فنی

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۱
کد خبر: 458713
اطلاعیه پذیرش دوره‎ DBA مالی و سرمایه‌گذاری دانشکده فنی

پذیرش دوره‌ حرفه‌ای مدیریت کسب و کار DBA گرایش مالی و سرمایه گذاری با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری داوطلبین در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد.

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره DBA گرایش مالی و سرمایه گذاری برگزار خواهد شد. مدیران و علاقه مندان به حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه‌های مالی و سرمایه گذاری متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه‌ای را تجربه نمایند.

مقرر است درپایان این دوره، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش مالی و سرمایه‌گذاری را اثبات نمایند.

مهمترین دروس DBA گرایش مالی و سرمایه گذاری عباتند از : تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، اوراق بهادار مشتقه، مالی شرکتی، ارزشیابی سهام شرکت‌ها. لازم به ذکر است منابع این دروس با آزمون‌های بین المللی نظیر CFA و نیز آزمون‌های سازمان بورس و اوراق بهادار کشور منطبق می باشند.

دوره DBA آنلاین

لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در این دوره‌ها به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید دوره فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

سایر گرایشات تخصصی MBA و DBA

علاوه بر دوره DBA مالی و سرمایه گذاری، علاقه مندان می‌توانند در سایر گرایشات از جمله: DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات نیز حضور یابند که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید. همچنین پذیرش در دوره MBA نیز در دانشکده فنی دانشگاه تهران به انجام می‌رسد. جهت مشاهده سرفصل هریک از گرایشات MBA و DBA می‌توان به این لینک مراجعه نمود.

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد که جهت آشنایی با اساتید دانشکده فنی می‌توان به این لینک مراجعه نمود.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره‌های MBA و DBA دانشکده فنی به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61119824 یا 88012629 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند شوند. همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  فرآهم خواهد بود.

جهت اطلاع مخاطبین می‌توان به این نکته نیز اشاره نمود که مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه تهران، با درنظرگیری خلاء آموزشی موجود در فضای کسب و کار کشور و با هدف انتقال دانش ارزش آفرین ویژه فعالان حوزه کسب و کار و دانش‌پژوهان علاقه مند به یادگیری بنا شده است.