۰ نفر

حمیدرضا حاجی بابایی

دیوان محاسبات به نفع فرهنگیان رای داد

۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹
کد خبر: 456945
دیوان محاسبات به نفع فرهنگیان رای داد

رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات تعیین سقف سنی "تا ۴۵ سال" برای انتصاب مدیران مدارس را غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی اعلام کرد: دیوان محاسبات در پاسخ به مکاتبه‌ای که در خصوص غیرقانونی بودن، تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران داشتیم، تعیین سقف سنی برای مدیران را ملغی و غیرقانونی اعلام کرد.

وی در توضیح این موضوع گفت: وزارت آموزش و پرورش طی دستورالعملی برای انتصاب مدیران سقف سنی 45 سال را تعیین کرده بود که مخالف قانون مدیریت خدمات کشوری بود‌.

حاجی بابایی افزود: به دنبال دریافت اعتراضات فرهنگیان طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس امور استخدامی و اداری کشور، موضوع غیرقانونی بودن مصوبه مذکور را اعلام و درخواست اصلاح این مورد را داشتیم.

وی تأکید کرد: دیوان محاسبات طی مکاتبه‌ای با معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری واستخدامی کشور، مصوبه تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران را ملغی و غیرقانونی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس، به کارمندان این اطمینان را داد که مجلس در مقابل مصوبات خلاف قوانین و اسناد فرادستی می‌ایستد و برای اجرای قوانینی که پشتیبان منافع حرفه‌ای فرهنگیان و کارکنان کشوری باشد، مجدانه پیگیر است.

zH3r8c8cy3c7