۰ نفر

کندوان یک‌طرفه می‌شود

۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰
کد خبر: 448662
کندوان یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است، گفت: تردد خودروها امروز در محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در شهرستان ساری، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.
وی افزود: معمولا روزهای پایانی هر هفته با ترافیک در محورهای شمال روبه‌رو می‌شویم که در این زمینه بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد بارش باران و لغزندگی مقطعی محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم، اضافه کرد: معمولا در زمان بارش‌ها احتمال ریزش در محورهای استان به‌ویژه مناطق کوهستانی وجود دارد که تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارهای پلیس است.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه آغاز شده همچنان اجرا است،بیان کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا امشب ادامه دارد.

قدمی با اشاره به اینکه  تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: براساس برنامه قرار بود امروز تردد در محور هراز به‌صورت یک‌طرفه انجام شود که باتوجه به وضعیت ترافیکی احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد خودروها امرور از محور کندوان نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات پلیس و توجه به هشدارهای پلیس، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.