۰ نفر

شهروندان از حضور در آرامستان بندرعباس خودداری کنند

۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶
کد خبر: 441283
شهروندان از حضور در آرامستان بندرعباس خودداری کنند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی از شهروندان درخواست می شود در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و روز عید فطر از آمدن به آرامستان خودداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا بهمن نژاد ، با اشاره به لزوم مشارکت مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از همشهریان می خواهیم با توجه به آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر افزایش ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان بندرعباس برای جلوگیری از شیوع این ویروس از حضور در بهشت زهرا(س) و ایجاد تجمع در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و روز عید فطر خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه امورات دفن اموات مبتلا به بیماری کرونا در آرامستان بندرعباس انجام می شود، افزود: با توجه به انجام امورات غسل و دفن اموات کرونایی و بیماری های خاص و حاد تنفسی در آرامستان برای پیشگیری از گسترش این بیماری خطرناک محدودیت هایی برای حضور شهروندان ایجاد شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس افزود: در راستای حفظ سلامت مردم لازم است برای تشییع اموات فقط اعضای نزدیک خانواده متوفی در بهشت زهرا(س) حضور یابند.

وی اضافه کرد: همچنین از پخش هر گونه مواد خوراکی به عنوان خیرات در آرامستان خودداری شود.

بهمن نژاد بندری با قدردانی از مردم بندرعباس جهت مشارکت خوب در مقابله با ویروس کرونا، گفت: همانطور که شهروندان همزمان با عید نوروز از حضور و تجمع در آرامستان بندرعباس خودداری کردند بار دیگر در عید فطر همکاری خوبی در این زمینه داشته باشند.