۰ نفر

ترافیک فوق سنگین در محور هراز

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۲۸
کد خبر: 440792
ترافیک فوق سنگین در محور هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز، فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم (ع) شاهد پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ سیاوش محبی، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده امامزاده هاشم(ع) شاهد پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی هستیم.

وی با بیان اینکه هموطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه داد: متأسفانه در روزهای پایانی هفته شاهد ورود حجم بالایی از خودروها به محورهای منتهی به شمال کشور هستیم که این ورود همزمان باعث ترافیک‌های فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ضمن تأکید بر رعایت مدیریت زمان سفر توسط هموطنان، عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و هموطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

سرهنگ بیانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تصریح کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین اما روان گزارش شده و هموطنان بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

وی محورهای کوهستانی را بر اثر بارش باران لغزنده اعلام و تأکید کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت همچنین رعایت حقوق شهروندی توسط رانندگان می‌تواند باعث کاهش تصادفات رانندگی شود.