۰ نفر

ساماندهی املاک آموزش و پرورش

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۷
کد خبر: 440355
ساماندهی املاک آموزش و پرورش

معاونت حقوقی و امور مجلس دستورالعمل مستندسازی اراضی و املاک و اخذ اسناد مالکیت تک‌برگی املاک آموزش ‌و پرورش را ابلاغ کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، معاونت حقوقی و امور مجلس در راستای اجرای قوانین و مقررات مربوط به مستندسازی اراضی و املاک دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل اخذ اسناد مالکیت تک‌برگی املاک را به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل از ادارات کل استان‌ها خواسته‌شده است تا ضمن رعایت دقیق بخشنامه مستندسازی اراضی اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی و لحاظ الگوی فرآیندی ترسیمی پیش‌بینی‌شده و در اجرای بند (1) ماده (29) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1399 کل کشور، پس از تهیه نقشه (UTM) املاک مشمول بخشنامه و هم‌چنین سایر املاک فاقد سند در سطح آن اداره کل، مناطق و نواحی تابعه، مدارک و مستندات هر ملک به تفکیک جهت اخذ گواهی بهره‌بردار به اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی دارایی ارسال شود.

همچنین در بخشنامه تأکید شده است تا مدیران کل ضمن نظارت بر فرآیند اجرای بخشنامه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا اسناد مالکیت تک‌برگی املاک، مطابقجدولزمان‌بندی اعلام‌شده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت آموزش‌وپرورش اخذ شود.