۰ نفر

در سه روز آینده در ایران هوا چطور خواهد بود؟

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبر: 439348
در سه روز آینده در ایران هوا چطور خواهد بود؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریخ آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در سه روز آینده پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در سه روز آینده پرداخت و گفت: برای امروز جمعه (۲۶ اردیبهشت ماه) در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل، گیلان و همینطور برای جنوب شرق برای ارتفاعات کرمان بارش‌های پراکنده‌ای را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا شنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال شمال خراسان رضوی با بارش‌های پراکنده روبه‌رو خواهیم بود. همچنین استان‌های ساحلی خزر با افزایش نسبی دما، وزش بادهای جنوبی را خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعدازظهر روز یکشنبه با نفوذ هوای خنک کاهش دما را نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی را خواهیم داشت. همچنین دامنه‌های جنوبی البرز در تهران، قزوین و البرز هم با بارش‌های پراکنده روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از امروز تا روز یکشنبه هفته آتی روند افزایش نسبی دما را در کشور به ویژه در تهران خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه از روز دوشنبه هفته آتی بارش‌ها تا آخر هفته با شدت و ضعف ادامه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تهران امروز در برخی ساعات با وزش ملایم باد همراه خواهد بود که ۲۷ درجه سانتیگراد هم بیشنیه دمای هوای تهران خواهد بود.