۰ نفر

بازگشایی مدارس تهران با محوریت شورای مدرسه است

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳
کد خبر: 439046
بازگشایی مدارس تهران با محوریت شورای مدرسه است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تمهیدات آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: فعالیت مدارس با محوریت شورای مدرسه و اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد صیدلو، با اشاره به بازگشایی مدارس در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ با محوریت شورای مدرسه فعالیت خود را به مدت یک ماه آغاز می‌کنند.

صیدلو با تاکید به برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزانی که به هر دلیل دسترسی به فضای مجازی و برنامه‌های تلویزیونی ندارند، به اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس موظفند با برنامه مشخص با محوریت معلم کلاس، نسبت به جبران عقب ماندگی درسی این دسته از دانش‌آموزان اقدام کنند.

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی دانش‌آموزان و معلمان، از ضدعفونی و گندزدایی مدارس تا روز ۲۶ اردیبهشت خبر داد و گفت: تداوم حضور دانش‌آموزان منوط به بررسی توسط شورای مدرسه و تنظیم برنامه تداوم یادگیری و رفع اشکال دانش آموزان می‌باشد.

صیدلو در ادامه اضافه کرد: بر اساس شیوه نامه ابلاغی تکلیف برگزاری سنجش پایه‌های مختلف تعیین شده است که شورای مدارس موظف هستند بر اساس آن تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به شروع امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا ۱۰ خرداد ارائه خواهد شد.