۰ نفر

شرایط تحصیل ۲هزار دانش‌آموز فراهم می‌شود

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۰۴
کد خبر: 438792
شرایط تحصیل ۲هزار دانش‌آموز فراهم می‌شود

رییس شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت: از طریق اعتبارات دهیاری ها شرایط تحصیل نزدیک به دو هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل فراهم می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران، که با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مرکز غیردولتی کشور، محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولان برگزار شد، طی سخنانی گفت: سرانه آموزشی استان تهران نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است، اما این محرومیت نباید خللی در آموزش دانش آموزان ایجاد کند.

استاندار تهران با بیان اینکه رابطه معناداری بین فقر سواد و بیسوادی با افزایش جرم و جنایت و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، اضافه کرد: شرایط تحصیل نزدیک به دو هزار بازمانده از تحصیل در استان تهران از طریق اعتبارات دهیاری‌ها فراهم می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران به پایین بودن سرانه‌های آموزشی در این استان اشاره کرد و گفت: اگر اختیار تأمین سرانه به خود استان داده شود، ضمن برآورد داشته‌ها، نیازها و تقاضاها تدابیر لازم اتخاذ می‌شود و شاهد اثرگذاری بیشتری خواهیم بود.