۰ نفر

زالی: بهبود کلیه شاخص‌های مرتبط با بیماری کرونا در تهران

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۴۷
کد خبر: 435166
زالی: بهبود کلیه شاخص‌های مرتبط با بیماری کرونا در تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته در تمامی شاخص ها نظیر بستری بیماران در بخش‌های عادی و ویژه و همچنین مراجعه به بیمارستانهای تهران کاهش 5 درصدی را شاهد بوده ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که در ظرف مدت 24 ساعت گذشته شاهد بهبود کلیه شاخص های مرتبط با بیماری کرونا در تهران هستیم.

وی افزود: در این مدت 670 نفر از بیماران مبتلا به کرونا از بیمارستانها با حال عمومی خوب ترخیص شده اند که نشان از تلاش همکاران ما است و از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنیم.

زالی خاطرنشان کرد: در زمینه بیماران بستری و همچنین مراجعه به بیمارستانها و به طور کلی همه شاخص‌های مرتبط با بیمرای کرونا با کاهش 5 درصدی روبرو بودیم و سیر نزولی ما در روزهای اخیر امروز هم حفظ شده است و امیدواریم همچنان این روند نزولی ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: باید مردم با افزایش ملاحضات بهداشتی و تأکید بر رعایت بهداشت فردی تلاش کنند که شرایط روز به روز بهتر از گذشته شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران تصریح کرد: ‌همچنان به شهروندان تذکر می دهیم که بهتر است در خانه ها بمانند و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

زالی افزود: هنوز فضای شهر برای افراد سالمند و کسانی که دچار بیماری های زمینه ای هستند و داروهای خاص مصرف می کنند فضای سالمی نبوده و این افراد باید راهبرد در خانه بمانیم را رعایت کنند.

وی گفت: اگر افرادی مجبور هستند که در بیرون از منزل فعالیت کاری خود را ادامه دهند بهتر است در بازگشت به منزل در مدخل منزل لباس های خود را تعویض کرده و اگر برای‌شان امکان دارد حتما استحمام کنند تا به این ترتیب در حفظ سلامتی اعضای خانواده خود سهیم باشند.