۰ نفر

برنامه دانشگاه فرهنگیان برای امتحانات پایان ترم

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷
کد خبر: 434398
برنامه دانشگاه فرهنگیان برای امتحانات پایان ترم

رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشجویان در قالب چند برنامه جداگانه تدبیر شده است که نسبت به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا یکی از آن‌ها را اجرا می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دانشجو، حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان درباره شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان بیان کرد: در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور بازگشایی دانشگاه‌ها را صادر کنند طبیعی است که امتحانات پایانی دانشجویان را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد.

خنیفر ادامه داد:، اما در صورت مساعد نبودن شرایط برای برگزار حضوری امتحانات، دانشگاه فرهنگیان سه روش را برای این موضوع تدبیر کرده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: شیوه نخست آن است که ضمن اخذ اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا امتحانات را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد، اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بدین ترتیب که دانشجویان در سالن‌های بزرگ و با فاصله از یکدیگر امتحان خواهند داد.

وی با اشاره به شیوه دوم عنوان کرد: درصورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری حضوری امتحانات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی را ندهد در این صورت برنامه‌ریزی نخست آن است که آزمون‌ها به شکل مجازی و جستجوگری یعنی به حالت openbook برگزار شود، برنامه‌ریزی دوم آن است که استادان به صورت جداگانه در سامانه آموزش مجازی از هر دانشجو پرسش‌های شفاهی و سریع را به عنوان امتحان پایان ترم داشته باشند.