۰ نفر

کندوان و هراز 5اردیبهشت یکطرفه می‌شود

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵
کد خبر: 433748
کندوان و هراز 5اردیبهشت یکطرفه می‌شود

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت:‌ محور هراز و جاده کندوان بعد از ظهر فردا پنجم ‌اردیبهشت یکطرفه خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا ، درباره وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور،‌اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محورای مواصلاتی ترافیک روان است.

وی افزود: طبق اطلاعات دوربین‌های تصویری در حال حاضر تردد در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه،‌ منطقه یک آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

* باران در جاده‌های 13 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، قزوین، تهران، البرز، گیلان، گلستان و مازندران نشان می‌دهد.

* افزایش ترافیک راه‌ها

محرابی‌نیا بیان کرد: طبق اطلاعات 2294 دستگاه ترددشمار در شبانه‌روز گذشته کل تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل 3.1 درصد افزایش داشت. در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 17تا 18 ثبت شد.

* آزادراه کرج- تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

وی گفت: در شبانة‌روز گذشته آزادراه‌های کرج-تهران ،تهران- کرج و کرج- قزوین پرترافیک‌ترین جاده کشور بود.

* انسداد 13 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر 13 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر قزوین- همدان، رودبار- قلعه‌گنج، رودبار- کهنوج، جاده خرم‌آباد- پلدختر، محورسروآباد-پاوه و منطقه 4 آزادراه تهران- شمال اشاره کرد.

محرابی‌نیا یادآور شد:‌منطقه یک آزادراه تهران- شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 روز بعد به دلیل اجرای سامانه‌های مدیریت راه و پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تاسیسات تونل‌ها مسدود و مسیر جایگزین محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان است.

* هراز وکندوان فردا یکطرفه می‌شود

وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 فردا پنجم اردیبهشت از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد خودرو از ساعت 18 تا 24 فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد:‌در محور هراز نیز تردد خودرو از ساعت 17 تا 24 روز آینده از رودهن به آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه تردد از ساعت 19 تا 24 فردا پنجم اردیبهشت از آبسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا گفت: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلر کماکان ممنوع است.

وی  ادامه داد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود:‌تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 6 اردیبهشت در محورهای کندوان، فیروزکوه،‌هراز و جاده تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.