۰ نفر

دانشجو معلمان از رییس دانشگاه فرهنگیان چه درخواستی دارند؟

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳
کد خبر: 432580
دانشجو معلمان از رییس دانشگاه فرهنگیان چه درخواستی دارند؟

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان مشهد در نامه‌ای به حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان از وی خواست تا به پویش «رزمایش همدلی» دانشجومعلمان بپیوندد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان مشهد در نامه‌ای به حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان از وی خواست تا به پویش «رزمایش همدلی» دانشجو معلمان بپیوندد.

در این نامه آمده است:

همانطور که مستحضرید چندی است که ویروس کرونا زندگی همه ما را تحت الشعاع قرار داده است. مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده و بسیاری از مشاغل را با مشکَلت جدی مواجه کرده است.

همه ما از این شرایط کم و بیش رنج می‌بریم، اما بیشترین آس یب و نگرانی را مشاغل روزمزد دارند مانند کارگرانی که روزانه دستمزد دریافت می‌کردند و حال در این شرایط برای حفظ سَلمتی شان مجبورند در خانه مانده و خانواده‌هایی که برای نان شب شان محتاج اند.

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد بنا به رسالت جریان دانشجویی و در راستای لبیک به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد یک رزمایش گسترده در کشور به منظور مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، پویشی را تحت عنوان رزمایش همدلی دانشجومعلمان ایجاد کرده است که به موجب آن دانشجو معلمان درصدی از حقوق شان را برای کمک به اقشار آسیب دیده و کم درآمد اختصاص خواهند داد و ان شاءهللا بسته‌های غذایی تهیه خواهد شد و به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده اهدا میگردد تا قدمی هر چند کوچک برای بهبود وضعیت این عزیزان که بنا به فرموده امام راحل، ولی نعمت ما هستند برداریم.

انفاق حقوق توسط دانشجومعلمان نشان از عمق تربیت و شکل گیری هویت و امید آ ینده نظام تعلیم و شخصیت معلمان آینده این سرزمین است، که حقیقتا تربیت کشور هستند.

در همین راستا از شما و همه همکاران زحمتکش تان در سازمان مرکزی، روسای پردیس ها، کارکنان، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور دعوت می‌کنیم به پویش فوق بپیوندند تا با کمک و همدلی یکدیگر هرچه زودتر از این شرایط عبور نمائیم و به همگان نشان دهیم مجموعه دانشگاه فرهنگیان اعم از دانشجومعلمان، اسات ید، مدیران و ... به عنوان یک مجموعه منسجم و همدل با رویکرد حمایت از مستضعفین در راستای تحقق عدالت و رفع محرومیت‌ها که اصلی‌ترین آرمان انقَلب اسَلمی است از هیچ تَلشی فروگذار نخواهند کرد.