۰ نفر

گزارش معزی از روز جمعه روحانی

۲۹ فروردین ۱۳۹۹، ۲۳:۰۱
کد خبر: 432154
گزارش معزی از روز جمعه روحانی

معاون دفتر رئیس‌جمهوری گزارشی از اقداماتی که حسن روحانی طی امروز انجام داد ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: معمولا رئیس‌جمهور، جمعه‌ها را به پیگیری امور از طریق گفت‌وگو با وزرا اختصاص می‌دهد؛ امروز هم ‎روحانی با وزرای نفت، بهداشت و اقتصاد گفت‌وگوهای جداگانه داشت. در این مکالمات از تولید فراورده‌های نقتی تا وضعیت ‎کرونا و واگذاری‌ها در بازار ‎بورس، مورد بررسی قرار گرفت.

‌‎روحانی در گفت‌وگو با نمکی دستور داد ضمن ارائه ارزیابی دقیق از موارد مثبت و منفیِ بازگشایی کسب وکارهای کم‌خطر در جلسات ستاد ملی ‎کرونا، با هماهنگی وزارت کشور پاسخ دهند آیا استان‌های دارای وضعیت با ثبات درمقابله با کرونا، می‌توانند در ‎رمضان، مراسم عبادی داشته باشند یا خیر؟

‌‎روحانی در گفتگو با وزیر اقتصاد با تقدیر از مسؤولین بورس برای عرضه سهام  شستا دستور داد تا با رفع موانع، عرضه سهام شرکت‌های بزرگ تداوم یابد و ‎بورس به عنوان بازاری قابل اعتماد به مردم معرفی گردد تا از هدر رفت سرمایه در بازارهای غیرمولد جلوگیری شود.

‌امروز روز ‎ارتش بود و رییس‌جمهور افزون بر گفت‌وگوهایش با وزرا، در تماس با سرلشکر موسوی، روز ارتش را تبریک گفت و همچنین در گفتگو با سرلشگر باقری از تلاش نیروهای مسلح، به عنوان مدافعان وطن و یاوران سلامت قدردانی کرد.»