۰ نفر

روحانی به پاستور بازگشت

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲
کد خبر: 429541
روحانی به پاستور بازگشت

رئیس‌جمهور به دفتر کار خود در پاستور بازگشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و گسترش سریع آن در تهران، هیئت دولت و رئیس‌جمهور به‌طور موقت محل جلسات و دفتر خود را به ساختمان حافظیه (مجموعه سعدآباد) واقع در شمال تهران انتقال داده بودند.

اسباب‌کشی موقت دولتی‌ها به ساختمان حافظیه انتقادهایی را به‌همراه داشت و واکنش برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب را نیز برانگیخته بود، این انتقادها موجب شد رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور به آن واکنش نشان دهد.

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این انتقادها گفته بود که دلیل این اقدام، وجود مکان مناسب برای برگزاری جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت اصول بهداشتی است.

موضوع برگزاری جلسات در سعدآباد در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز از سوی حجت‌الاسلام منتظری دادستان‌کل کشور مطرح شد که روحانی در پاسخ به این مسئله گفت: جلسات در کاخ سعدآباد برگزار نمی‌شود بلکه در ساختمان حافظیه برگزار می‌شود و این ساختمان هم در زمان هاشمی‌رفسنجانی ساخته شده است.

تصاویر منتشرشده در وب‌سایت ریاست‌جمهوری نشان می‌دهد که ویدئوکنفرانس رئیس‌جمهور با تعدادی از استانداران نیز از دفتر وی در پاستور برقرار شده و جلسه ستاد اقتصادی دولت نیز در همین مکان برگزار شده است