۰ نفر

جشن فارغ‌التحصیلی از طریق ربات‌ها +عکس

۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱:۴۲
کد خبر: 428808
جشن فارغ‌التحصیلی از طریق ربات‌ها +عکس

دانشگاهی در ژاپن راهی برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی بدون زیر پا گذاشتن فاصله‌گذاری اجتماعی در بحبوحه شیوع کرونا پیدا کرده است که شامل ربات‌ها می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، دانش آموختگان دانشگاهی در ژاپن در پی شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گیری اجتماعی از طریق ربات‌ها و به صورت آنلاین در جشن فارغ‌التحصیلی خود شرکت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه پیشرفت کسب و کار(BBT) در ژاپن در تاریخ ۲۸ مارس یک مراسم فارغ التحصیلی را در یک هتل در توکیو برگزار کرد.

در حالی که جهان برای جلوگیری از گسترش و شیوع بی رویه کروناویروس جدید، فاصله‌گذاری یا فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت می‌کند، مراسمی مانند عروسی‌ها، جشن‌های تولد و اکنون مراسم فارغ التحصیلی که نیاز به جمع شدن افراد کنار هم دارند، با کمک فناوری به نحوی جدید برگزار می‌شود.

دانش آموختگان این دانشگاه در ژاپن به جای حضور در مراسم فارغ‌التحصیلی خود، از راه دور و با کمک ربات‌های موسوم به Newme در آن شرکت کردند.

در سر این ربات‌ها یک تبلت نصب شده بود و دانشجویان فارغ التحصیل به صورت تماس تصویری در مراسم حضور داشتند و رباتها مدرک فارغ التحصیلی را به نمایندگی از آنها پذیرفتند. به این ربات‌ها لباس مخصوص جشن فارغ التحصیلی پوشانده شده بود.

می‌توان گفت که فناوری تبدیل به پلی برای اتصال زندگی عادی پیش از شیوع کروناویروس و زندگی جدید در قرنطینه شده که اکنون بسیاری از مردم جهان با آن روبرو هستند.

ربات‌ها

ربات‌ها

ربات‌ها

ربات‌ها