۰ نفر

ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران تعطیل شد

۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷
کد خبر: 427596
ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران تعطیل شد

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تعطیلی ترمینال غرب خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی لازم با ما انجام نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، داریوش باقرجوان از تعطیلی ترمینال غرب (پارک سوار آزادی تهران) از سوی کلانتری میدان آزادی و بدون هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

وی افزود: در حالی که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدود شدن سفرها و نه توقف کامل آنهاست، اما کلانتری میدان آزادی با ارائه نامه‌ای به مدیر ترمینال غرب (پایانه مسافری آزادی تهران) خواستار توقف کلیه سفرها و تعطیلی پایانه شده است.

به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این در حالی است که برخی مسافرانی که نه هزینه سفر با هواپیما را دارند و نه خودروی شخصی دارند ولی در تهران بدون جا و مکان مانده و امکان سفر به شهر محل سکونتشان را ندارند، در ترمینال آزادی گرفتار شده اند.

وی با بیان اینکه ترمینال‌های جنوب، شرق و بیهقی باز هستند، گفت: به زودی ترمینال غرب هم بازگشایی خواهد شد. ما با این اقدام مبنی بر بسته شدن ترمینالها مخالفیم هرچند که سازمان راهداری نیز بر محدود شدن فعالیت پایانه‌ها و صرفاً برای انجام سفرهای اضطراری تأکید دارد.

باقرجوان با اشاره به ورود استانداری تهران به موضوع تعطیلی ترمینال‌های مسافربری عمومی تصریح کرد: ضد عفونی ترمینال‌ها مرتباً انجام می‌شود و برای انجام سفرهای اضطراری، حمل و نقل عمومی ارجحیت دارد.