۰ نفر

جزئیات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران

۸ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۵۶
کد خبر: 427213
جزئیات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران

استاندار تهران گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران تاکنون مردم همکاری خوبی داشته اند و میزان ترددها کاهش یافته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره آخرین جزئیات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران در جهت مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: از روز گذشته با ابلاغ وزارت کشور بلافاصله ستاد مدیریت مبارزه با کرونا را تشکیل دادیم و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران استان تهران اقدامات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: استان تهران 14 مبادی ورودی و خروجی اصلی و 100 فرعی دارد که توسط پلیس راهور تحت کنترل است.

استاندار تهران بیان داشت: جلسه شورای ترافیک استان تهران هم بلافاصله برگزار شد و دستورالعمل های لازم تصویب و به ابلاغ دستگاه های ذی ربط قرار گرفت.

محسنی بندپی یادآور شد: با اجرای طرح فاصله گذاری و ممنوعیت خروج در عوارضی ها و گذرگاه ها محدودیت های ترددی انجام شده است و مردم هم همکاری کردند و اقدام به خروج نکرده اند و تعدادی هم که آمده بودند به منازل بازگشتند.

استاندار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه افرادی که در شهرستان زندگی می کنند ولی محل کارشان در تهران است چه اقدامی انجام دهند گفت: قرار شده است شهرداری تهران سامانه برگ تردد را راه اندازی کند و براساس آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی گفت: سه فاکتور، کارت ملی، بیمه نامه و پلاک خودرو مورد بررسی قرار می گیرد و براساس همین موارد تصمیم گیری خواهد شد.

محسنی بندپی ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه ها اظهار داشت: قوی ترین و اثربخش ترین واکسن در رابطه با این بیماری ماندن در خانه است و ما با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که قسمتی از آن حذف سفر، تعطیلی ها و دیگر موارد است به دنبال سلامتی مردم هستیم.

وی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مردم هم تا کنون همکاری کرده اند و میزان تردد ها و خروج از استان کمتر شده است.