۰ نفر

خروج کارکنان ادارات لرستان از استان ممنوع شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۲۶
کد خبر: 422642
خروج کارکنان ادارات لرستان از استان ممنوع شد

بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیکاری کرونا در لرستان خروج کارکنان ادارت از استان بجز در موارد ضروری ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان امروز برگزار و چند موضوع مهم در آن به تصویب رسید.

این مصوبات به شرح زیر است؛

1_ بر اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ساعات کاری کلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی از روز شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ به روال عادی بازخواهد گشت.
ضمنا مدیران دستگاه‌های اجرایی مخیرند در خصوص نحوه همکاری کارکنانی که دارای علائم بیماری کرونا ویروس یا دارای بیماری‌های خاص زمینه‌ای، زنان باردار و ... که در معرض آسیب بیماری می‌باشند تصمیم گیری نمایند.   

۲_ برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه‌ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد. 

۳_ با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تمام مدارس و دانشگاه‌های سطح استان تا پایان سالجاری تعطیل بوده ولیکن کارکنان آموزشی و اداری دستگاه‌های مذکور یا کارکنانی که به دلیل بیماری در مرخصی می‌باشند، در صورت عدم حضور در محل کار، حق خارج شدن از استان را به جزء در موارد ضروری که به تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرای می‌رسد نخواهند داشت.
بدیهی است دستگاه‌های نظارتی و حراست‌های ادارات کل ذیربط می‌بایست بر این موضوع نظارت داشته و موارد تخلف را در اسرع وقت گزارش نمایند. 

لازم به ذکر است که مردم عزیز می‌توانند در صورت مشاهده مواردی خلاف بند ۲ مراتب را جهت اقدامات آتی و برخورد قانونی با کارکنان متخلف به دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیمار کرونا اطلاع دهند.

سایر مصوبات این جلسه در اطلاعیه‌های بعدی به استحضار خواهد رسید.