۰ نفر

ممنوعیت اجاره منازل مسکونی به‌صورت شبانه و ساعتی در جزیره کیش

۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸
کد خبر: 422352
ممنوعیت اجاره منازل مسکونی به‌صورت شبانه و ساعتی در جزیره کیش

از سوی مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی کیشوندان از اجاره دادن منازل مسکونی به‌صورت شبانه و ساعتی خودداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش طی اطلاعیه‌ای از ممنوعیت اجاره منازل مسکونی به‌صورت شبانه و ساعتی در جزیره کیش خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: مطابق مصوبه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش مورخه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ واگذاری هرگونه منزل مسکونی به‌صورت اجاره شبانه، ساعتی (موقت) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

لذا از کیشوندان گرامی تقاضا می‌شود درصورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به اطلاع مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری برسانند.

گفتنی است پیش از این شورای سلامت کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تعطیلی مدارس، مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی خصوصی، آموزشگاه هنری و آموزشگاه‌های علمی، اماکن ورزشی دولتی و خصوصی، استخرهای شنا، مهدهای کودک، کلوپ‌های تفریحی، استخرها، پارک آبی، پارک‌های بازی کودکان، گیم نت‌ها، پارک دلفین‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری، موزیک زنده رستوران‌ها و… خبر داده بود.