۰ نفر

چرا آزادراه تهران ـ شمال مسدود شد؟

۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷
کد خبر: 420333
 چرا آزادراه تهران ـ شمال مسدود شد؟

رئیس پلیس راه از انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا ، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش باران جریان دارد؛ بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.

رئیس پلیس راه در باره آخرین وضعیت جاده‌های مسدود کشور اعلام کرد: جاده چالوس از دو سه روز پیش به دلیل خطر سقوط بهمن مسدود شده و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد؛ در دو سه ساعت گذشته نیز دو مورد سقوط بهمن در این جاده گزارش شده است و خوشبختانه چون مسدود بوده و ترددی انجام نمی‌شد، خساراتی بر جای نگذاشته است.

وی به انسداد آزادراه تهران ـ شمال اشاره و تصریح کرد: تردد در این آزادراه منوط به باز بودن جاده چالوس است؛ چراکه انتهای آزادراه تهران ـ شمال به شهرستانک در جاده چالوس می‌رسد؛ وقتی جاده چالوس بسته باشد این آزادراه نیز بسته خواهد بود.

رئیس پلیس راه در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت محورها در استان لرستان با توجه به سیلاب‌ اخیر اظهار داشت: دو محور خرم‌آباد به پلدختر و پلدختر به کوهدشت به دلیل تخریب پل همچنان مسدود است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.