۰ نفر

مدارس و دانشگاه‌های البرز یکشنبه و دوشنبه تعطیل شد

۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۲۳
کد خبر: 419009
مدارس و دانشگاه‌های البرز یکشنبه و دوشنبه تعطیل شد

معاون استاندار البرز اعلام کرد که تمامی مدارس ، مراکز آموزشی دولتی و آزاد و دانشگاه‌های این استان فردا یکشنبه و پس فردا دوشنبه تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی درویش پور شنبه شب اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاههای این استان طی ۲ روز گذشته میزبان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود ، مقرر گردید این اماکن آموزشی با هدف آماده سازی ، ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان خاطر دانش آموزان و دانشجویان در زمینه بیماری کرونا در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه جاری تعطیل گردد.

وی افزود: با توجه به مشاهده چندین مورد از ابتلای هموطنانمان به بیماری کرونا در سایر استانهای کشور و علی رغم اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  مبنی بر اینکه هیچ فرد مبتلا به این ویروس در استان تاکنون شناسایی نشده اما تصمیمات و برنامه های پیشگیرانه در اولویت مدیریت کلان استان قرار گرفته است .

وی گفت: به دنبال تاکید دولت و حسب پیگیری و حساسیت استاندار البرز در چند روز گذشته، قرارگاه پدافند زیستی در استان تشکیل گردید و تمامی امکانات برای اقدامات پیشگیرانه در سراسر استان برای آرامش خاطر شهروندان بسیج شده است.

درویش پور در عین حال خاطر نشان کرد که در زمینه بیماری کرونا تمام اقدامات کنترلی ، پیشگیرانه و محافظتی در شهرستانهای استان از چند روز پیش با بسیج نیروها و امکانات بهداشتی و درمانی آغاز شده و در این مسیر از شهروندان می خواهیم که برای پیشگیری از این بیماری همراهی لازم را  داشته باشند.

معاون استاندار البرز در پاسخ به احتمال تداوم تعطیلی ها در روزهای آتی نیز گفت خوشبختانه تا این لحظه موردی از ابتلای هم استانیها به ویروس کرونا ثبت نشده و برای تعطیلی روزهای آتی در صورت ضرورت تصمیم گیری خواهد شد.