۰ نفر

اختلال پرواز هواپیمایی کانادا به علت شوخی درباره ویروس کرونا

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۵۷
کد خبر: 415108
اختلال پرواز هواپیمایی کانادا به علت شوخی درباره ویروس کرونا

یک مرد 28ساله باعث شد مسافران پرواز تورنتو به انتاریو با مشکل سفر رو به رو شوند و از پرواز خود جا بمانند. این مرد ادعا کرد که قصد وی ایجاد یک ویدئوی پربازید بوده و تصورش را نمی کرده که تا این حد مشکل ایجاد کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این مرد که جیمز پوتوک نام دارد و اهل شمال تورنتو  است پس از دستگیری توسط نیروهای امنیتی گفت: "مطمئناً این کار من کار هوشمندانه ای نبود."

پوتوک ، که خود را به عنوان یک کوهنورد و هنرمند آینده هیپ هاپ توصیف می کند ، از 243 مسافر در پرواز 2702 کانادا عذرخواهی کرد چرا که با رفتار زشت خود باعث شد این افراد مجبور شوند ساعاتی طولانی وقت تلف کنند. همه چیز از زمانی شروع شد که او پس از تیک آف پرواز تورنتو به اونتاریو ایستاد و بلند گفت که اخیرا از ووهان بازگشته و اکنون نیز احساس می کند بیمار است.

او سپس نگاهی به اطراف خود کرد و متوجه ترس و نگرانی همسفران خود شد، سپس سعی کرد از واکنش مردم فیلم بگیرد. برخی از او پرسیدند حالش چطور است و او نیز به دروغ می گفت حس می کند به ویروس کرونا مبتلا است. این فرد گفته پیش از این نیز رفتارهای مشابهی داشته است اما تصور نمی کرده این بار با چنین واکنشی و بازگشت هواپیما به مبداء رو به رو شود.

این رفتار پوتوک باعث بازگشت پرواز شد و ماموران امنیتی پرواز نیز به سرعت سعی کردند وی را در صندلی مجزا از سایرین بنشانند. پس از بازگشت هواپیما به فرودگاه تورنتو، مدارک سفر وی بررسی و به سرعت مشخص شد او از اساس دروغ می گفته است اما با همین رفتار زشت یا بهتر است بگوییم شوخی بیجا، سفر 243 نفر را خراب کرد.

این روزها حساسیت هواپیمایی های مختلف نسبت به ویروس کرونا بسیار بالا رفته است و به نظر می رسد هیچ جایی برای چنین رفتارهایی نیست.