۰ نفر

کشف مواد مخدر در دستگاه دوغ ساز و کابین خودرو در گمرک +عکس

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۵۷
کد خبر: 414303
کشف مواد مخدر در دستگاه دوغ ساز و کابین خودرو در گمرک +عکس

سخنگوی گمرک گفت: دو محموله جدا گانه تریاک و شیشه که به صورت ماهرانه ای جا ساز شده بودند توسط پرسنل گمرک به کمک سگ های موادیاب کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سیدروح اله لطیفی، سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و کارشناسی گروه سگهای مواد یاب و گمرک غرب تهران یک محموله بار دستگاه دوغ ساز که بر اساس اسناد و مدارک مقصد آن کشور آلمان اعلام شده بود متوقف و با بررسی به عمل آمده، میزان 41کیلو 650 گرم تریاک در این محموله صادراتی کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

لطیفی در ادامه در مورد محموله دوم کشف شده گفت: محموله دیگری نیز در گمرک دو غارون در نقطه صفر مرزی استان خراسان رضوی و کشور افغانستان، در کابین، زیرصندلی شاگرد کامیون حمل سوخت که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود و در حال بازگشت از افغانستان به کشورمان بود توسط مربی سگ های مواد یاب گمرک دوغارون کشف شد و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

سخنگوی گمرک افزود: میزان مواد مخدر شیشه کشف شده در صندلی این کامیون به میزان4 هزار و 476گرم بوده که آمارها نشان می دهد میزان کشفیات صورت گرفته ماده مخدر مت آمفتامین از مبدا افغانستان در سال جاری به 10 تن رسیده که نسبت به سال قبل ده برابر رشد را نشان می دهد.

1066036_786