۰ نفر

راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبر: 412218
راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از بسته بودن راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه به دلیل بارش سنگین برف که از عصر روز گذشته (جمعه) در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شده، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، باتلاش عوامل راهداری، کار بازگشایی مسیرهای ارتباطی این روستاها با جدیت ادامه دارد و احتمالا تا بعدازظهر امروز همه راه های مسدود روستایی پاوه بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز همه راه های اصلی استان باز و تردد به شکل روان در آنها جریان دارد هرچند در برخی نقاط مانند کمربندی شرقی (محور بیستون - ماهیدشت) شاهد یخ زدگی سطح جاده هستیم.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه بارش در محورهای پاوه و سنقروکلیایی به شکل برف در جریان است، گفت: تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: در چنین شرایطی رانندگان باید علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، نسبت به سالم بودن لاستیک و وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند.

وی همچنین از وقوع ۱۱ سانحه رانندگی طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: بر اثر این سوانح ۱۷ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ حیدری در پایان از شهروندان خواست با توجه به ادامه بارش ها تا بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا سفر خود را به ساعات شب موکول نکنند.