۰ نفر

طرح معنادار روی جلد مجله ویک

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۲۰
کد خبر: 412194
طرح معنادار روی جلد مجله ویک

تصمیم هری و مگان بیشتر از آنچه فکر می‌کردند خبرساز شد و جنجال به‌پا کرد. آنها تصمیم گرفته‌‌ بودند از قیدوبند خانواده سلطنتی انگلیس خلاص شوند و زندگی مستقل و جداگانه‌ای تشکیل دهند و فکر نمی‌کردند این اقدام تبعات عجیب‌وغریبی برایشان داشته باشد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، اما از شواهد امر این‌طور برمی‌آید که اشتباه کرده‌اند و در تخمین تبعات تصمیمشان نکاتی را در نظر نگرفته‌اند. بزرگ‌ترین اشتباه آنها این بوده که پیش از مشورت با کاخ باکینگهام، رسانه‌ها را در جریان گذاشته‌اند.

آنها با این کار از اعتبار ملکه و خانواده سلطنتی در جامعه انگلیس کاسته‌اند. ملکه به محض خبردارشدن از این تصمیم دستور داد جلسه بحران در کاخ تشکیل شود.

ماحصل جلسه این بود که خانواده سلطنتی در ظاهر به تصمیم زوج یاغی احترام گذاشت و آن را پذیرفت، اما در نهایت محدودیت‌های برقرارشده برای هری و مگان را برشمرد و آن را به ‌صورت بیانیه‌ای شفاف در اختیار رسانه‌ها گذاشت. کمترین محدودیت در نظر گرفته‌شده برای زوج یاغی، حذف القاب سلطنتی آنهاست.

با اینکه لقب دوک و دوشس ساسکس برای هری و مگان باقی می‌‌ماند، اما آنها دیگر با پیشوند والاحضرت خطاب نخواهند شد. معنی و مفهوم دیگر برقراری محدودیت‌ها برای هری و مگان این است که آنها باید دنبال کار باشند تا حقوق بگیرند و آن‌گاه زندگی مستقل خود را بسازند.

در این میان شبکه مشهور و معتبر نتفلیکس هم به این زوج پیشنهاداتی برای همکاری ارائه کرده ‌است؛ پیشنهاداتی که برای مگان حتما خوشایند است. مگان بازیگر است و حتما از بازی در سریال‌ها و فیلم‌های تولیدی نتفلیکس درآمدی خواهد داشت. نشریه ویک در واکنش به این بیانیه می‌نویسد: «افسانه خانواده سلطنتی دود شد».