۰ نفر

خیانت درون خانواده دونالد ترامپ؟ +عکس

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱:۳۱
کد خبر: 410905
خیانت درون خانواده دونالد ترامپ؟ +عکس

در میان کارزارهای انتخاباتی آمریکا، روز پنجشنبه یکی از اعضای نزدیک خانواده ترامپ در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری به دموکرات‌ها رای خواهد داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۰ هر روز اخبار جالبی از این کشور به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین این اخبار، یکی از اعضای نزدیک خانواده ترامپ، در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که در انتخابات آتی به وی رأی نخواهد داد.
«کارلی کلوز»، مدل مشهور آمریکایی اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا به دونالد ترامپ رأی نخواهد داد. وی که در گفتگویی تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت که در سال ۲۰۱۶ به حزب دموکرات رأی داده و در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ نیز دوباره این کار را خواهد کرد.
اما نکته جالب توجه آن است که کارلی کلوز عضوی از خانواده ترامپ به شمار می‌رود. همسر او «جاشوا کوشنر» برادر جارد کوشنر همسر «ایوانکا»، دختر دونالد ترامپ است. «جارد کوشنر» در حال حاضر در سمت مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، مشغول به کار است و از اعضای حزب جمهوری خواه بشمار می‌رود.

کوشنر

کوشنر

کارلی کلوز در کنار همسرش جاشوا کوشنر
کلوز از سال ۲۰۱۸ که با جاشوا کوشنر ازدواج کرد، هرگز علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن این موضوع نبود. طبق این گزارش کلوز از انتشار عکس‌های همسر خود در فضای مجازی خودداری می‌کرد و از پاسخ به سوالات درباره همسر خود طفره می‌رفت. خبرگزاری سی بی اس این اقدام کلوز را به این دلیل دانست که همسر وی نسبت خانوادگی با خانواده ترامپ داشت و، چون خانواده کوشنر خانواده متنفذ و مشهوری بود، کلوز تلاش می‌کرد تا چندان درباره همسر خود سخن نگوید.
با این حال کارلی کلوز در مصاحبه روز پنجشنبه خود با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی صحبت‌های جالبی درباره مناسبت‌های خانوادگی خود زد. این مدل در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت که مطمئن است «او تنها فردی در ایالات متحده نیست که لزوماً با عقاید سیاسی در خانواده موافق نیست». وی افزود که در سال ۲۰۱۶ به دونالد ترامپ رأی نداده است و در انتخابات ۲۰۲۰ هم دوباره به او رأی نخواهد داد.
به نظر می‌رسد دونالد ترامپ در کارزار‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ شرایط سختی را در پیش رو خواهد داشت چرا علاوه بر مشکلات موجود همچون طرح استیضاح وی، حال باید با عدم حمایت نزدیکان خود در این کارزار نیز مواجه شود.