۰ نفر

ترافیک پایتخت سنگین است

۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳
کد خبر: 410752
ترافیک پایتخت سنگین است

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: هم اکنون تردد در تمامی محورهای پایتخت در جریان است اما در برخی بزرگراهها و معابر، ترافیک سنگینی وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ «محمد رازقی» افزود: در ساعات اولیه صبح در شمال غرب و شمال شهر تهران به دلیل اینکه بارش برف شدید بود، در چندین نقطه انسداد داشتیم اما با امدادرسانی به موقع، مسیر باز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی معابر پایتخت باز است و در هیچ محوری گره ترافیکی نداریم اما شاهد ترافیک سنگین در اکثر محورها هستیم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، حکیم و نواب بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.

وی بیشتر بار ترافیکی را در مسیر خیابان‌های غرب به شرق در تهران دانست و اظهارداشت:  معابر همت غرب به شرق از جنت آباد، حکیم غرب به شرق از آیت الله کاشانی، آزادراه، مسیر غرب به شرق از آزادگان، شیخ فضل الله از تیموری چمران از تونل توحید تا گیشا و از حکیم تا همت، صدر مسیر شرق به غرب از کامرانیه تا مدرس، مدرس شمال به جنوب از پل پارک وی تا هفت تیر، بابایی از نوبهار زین الدین شرق به غرب از امام علی، نواب جنوب به شمال از پل قزوین، جاده مخصوص از پل صنایع دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رزاقی افزود: به دلیل بارش برف شاهد بار ترافیکی در چند خیابان اصلی نیز هستیم که این خیابان‌ها شامل سی متری جی تا قبل آزادی، گلشن دوست به غرب، خیابان جانبازان(گلبرگ)، میدان امام رضا، خیابان دماوند از امام علی تا پل چوبی، خیابان انقلاب از پل روشندلان تا میدان فردوسی، شمال به جنوب و جنوب به شمال اشرفی اصفهانی از هاشمی رفسنجانی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت غیر ضروری بودن سفرهای درون شهری، از تردد در معابر پایتخت در این روز برفی خودداری کنند.

وی همچنین استفاده از زنجیر چرخ را برای تردد در معابر شمالی پایتخت الزامی دانست.

رزاقی با اشاره به تلاشهای فراوان ماموران شهرداری برای تسهیل در عبور و مرور خودروها و شهروندان گفت که تیم های آتش نشانی و هلال احمر نیز در صورت نیاز آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

هم اکنون بارش برف در تمامی مناطق استان تهران ادامه دارد و به همین دلیل، همه مدارس پایتخت و دیگر شهرستانهای استان تهران در نوبتهای صبح و عصر امروز تعطیل شده است.