۰ نفر

اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
کد خبر: 409881
 اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب

نماز جمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) تهران اقامه می‌‎شود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، نماز جمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) تهران اقامه می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت.

با توجه به پیش‌بینی استقبال مردم برای حضور در این مراسم و لزوم آماده‌سازی محل، پارکینگ‌های داخلی مجموعه مصلی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. لذا به نمازگزاران محترم توصیه می‌شود برای عزیمت به مصلی از حمل و نقل عمومی و از خطوط مترو (ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره)) استفاده نمایند. ضمناً مقرر شده برای پارک وسایط نقلیه از پارکینگ‌های مجموعه چهل‌سرا، پارکینگ مصلای شمالی و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) و مجموعه بنیاد مستضعفان استفاده شود.

ورودی مجموعه چهل‌سرا از خیابان‌های شهید مفتح در غرب و شهید نقدی در جنوب این مجموعه ورودی پارکینگ مصلای شمالی و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید قاسم سلیمانی(رسالت)، روبروی مصلی ورودی مجموعه بنیاد مستضعفان در ضلع شمال شرقی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی.