۰ نفر

سه روز برفی و بارانی در پیش است

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبر: 409815
سه روز برفی و بارانی در پیش است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا آخر این هفته هوای برفی و بارانی در بیشتر مناطق کشور غالب است و از روز شنبه دوباره سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که با تاثیر آن بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی افزود: امروز برای جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و بخش هایی از کرمان بارش های پراکنده داریم، بعدازظهر بر روی غرب و مرکز سواحل دریای خزر جریانات شمالی حاکم می شود که بر این اساس بیشتر در گیلان و قمست های غربی مازندران بارش باران و در ارتفاعات برف رخ خواهد داد همچنین اردبیل و شمال آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده دارند.

وی اظهارداشت: فردا پنجشنبه این سامانه بارشی تقویت می شود و سواحل دریای خزر به ویژه غرب سواحل بارش باران خواهند داشت و مناطقی از اردبیل ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز نیز بارش برف دارند و در بخش هایی از غرب کشور نیز بارش پراکنده رخ می دهد.

به گفته وی جمعه سواحل، بخش هایی از غرب و مرکز آن بارش پراکنده دارند و شنبه دوباره از سمت غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.

گودرزی اظهار داشت: دو روز آینده جنوب شرق، شرق و استان هرمزگان وزش بادهای شدید دارند و امروز آبهای جنوب کشور مواج است.

غبار محلی در آسمان تهران 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران غبار محلی دارد اما بعدازظهر کمی وزش باد خواهد داشت، کیمنه دمای امروز صبح پایتخت صفر درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۸ درجه بالای صفر می رسد.

گودرزی گفت: همدان با دمای ۱۲ درجه زیر صفر، شهرکرد و ارومیه ۱۱ درجه زیر صفر و بندر عباس ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.