۰ نفر

پژوهشگران انگلستان دریافتند:

بیش از 50درصد حجم بسته‌های ذرت بوداده هوا است!

۲۳ دی ۱۳۹۸، ۴:۴۶
کد خبر: 409171
بیش از 50درصد حجم بسته‌های ذرت بوداده هوا است!

بسیاری از ما وقتی بسته های چیپس یا ذرت بوداده را باز می کنیم، با صحنه ای ناراحت کننده مواجه می شویم؛ بخشی از بسته خریداری شده توسط ما هوا است و در نیمه پایینی آن حجمی کمتر از انتظارمان را چیپس، ذرت، پفک و ... تشکیل داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، بررسی های جدیدی که توسط Direct Air به اشتراک گذاشته شده اند نشان می دهند که بیش از نیمی از حجم بسته های خوراکی از هوا تشکیل شده است.

درواقع یک شرکت تأمین کننده کمپرسور هوا در انگلستان دریافت که به طور میانگین محتوای یک کیسه ذرت بوداده متوسط ​​تنها 46 درصد است و 54 درصد آن از هوا تشکیل شده است.

اگرچه هر کیسه ذرت بوداده، چیپس، و... حاوی مقداری هوا است اما برخی از بسته بندی ها ظاهری فریبنده دارند و در نتیجه مخاطب گول می خورد.  در پژوهش انگلیسی ها مشخص شد، بسته های بادام زمینی و ذرت بوداده گاهی حتی تا مرز 70 درصد هوا دارند. اما اگر با خواندن این سطور نا امید شده اید یا حس می کنید همیشه سرتان کلاه رفته است، بد نیست بدانید که با کمی دقت روی بسته خوراکی می توانید حجم و وزن بسته را بررسی کنید و متوجه شوید در ازای چه میزان ذرت، بادام زمینی یا چیپس، پول پرداخت می کنید.

اگر به دنبال به دست آوردن بیشترین پاپ کورن یا چیپس برای باک خود هستید ، یک ترفند وجود دارد که دلزدگی اوج درون کیسه را شامل نمی شود. از آنجا که ایالات متحده قانون بسته بندی و برچسب گذاری فدرال را در سال 1966 تصویب کرد ، تولید کنندگان مجبور بودند وزن خالص را روی برچسب های مواد غذایی خود چاپ کنند. این عدد نشان می دهد که چقدر غذایی را دریافت می کنید - صرف نظر از اندازه کیف.