۰ نفر

بازیگری که با بی‌خانمان‌های نیویورک اشتباه گرفته شد +عکس

۲۲ دی ۱۳۹۸، ۳:۱۵
کد خبر: 408894
بازیگری که با بی‌خانمان‌های نیویورک اشتباه گرفته شد +عکس

دنیل ردکلیف بازیگر نقش هری پاتر در مجموعه فیلمهای هری پاتر در نیویورک با یک ولگرد بی خانمان اشتباه گرفته شده است. او می گوید از این موضوع شوکه شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این بازیگر 30 ساله گفت: " این خاطره ای بسیار عجیب و خنده دار است و لحظاتی بسیار عجیب و غریب را برای من رقم زد. من به تازگی با نامزدم در نیویورک بودم و در حالی که او در یک مغازه بود ، من با سگ  خود بیرون ایستاده بودم. هوا خیلی سرد بود. من یک کاپشن و یک شال تشکیل شده از پشم گوسفند وجانوران دیگر روی کت بزرگی روی دوش داشتم."

وی ادامه داد: "از آنجا که خیلی سرد بود ، من برای گرم کردن خودم زانو زدم و دیدم که یک مرد به من نگاه می کند و بعد او از کنار من رد شد. اما سپس او برگشت و به من پنج دلار داد و گفت:" خودت را با خرید یک قهوه گرم کن." تقریباً یک سال پیش ، رادکلیف با صراحت در مورد طرفداری از کاهش زرق و برق صحبت کرد. این بازیگر بریتانیایی فاش کرد که به عنوان یک نوجوان در روزهای بازی در فیلمهای هری پاتر برای کنار آمدن با شهرت خود تلاش می کرده است.

او ادامه می دهد: "در اواخر نوجوانی وقتی که برای اولین بار به مکانهایی می رفتم که احساس می کردم شلوغ است، سعی می کردم که خود را بی تفاوت نشان دهم یا سعی می کردم شناخته نشوم. افزون بر این برخلاف سالهای گذشته مدت ها است مشروبات الکلی مصرف نمی کنم. این موضوع باعث شده است ظاهری مرتب تر از همیشه داشته باشم."

هری پاتر