۰ نفر

برد پیت دوباره آنجلینا را عصبی کرد +عکس

۲۲ دی ۱۳۹۸، ۲:۵۳
کد خبر: 408891
برد پیت دوباره آنجلینا را عصبی کرد +عکس

گزارش‌های بی‌شماری حاکی از آن است که برد پیت بازیگر آمریکایی مدتی پیش دوستش که یک بازیگر آمریکایی با اصالت عراقی به نام علیا شوکت است را به فرزندان خود معرفی کرده و این موضوع باعث ناراحتی همسر سابقش آنجلیناجولی شده است. برخی منابع نزدیک به این زوج گفتند: آنجلینا از برد بسیار عصبانی است، به خصوص پس از آن که شوکت ماه‌ها قبل با فرزندانش دیدار کرده و از آن به بعد او زمان بیشتری را با آن‌ها گذرانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، این منبع افزود همه فرزندان جولی علیا را دوست دارند، به خصوص شیلو که شیفته جذابیّت شوکت شده است و این دو از بودن با هم خوشحالند، درست همانطور که زاهارا عاشق علیا است. مجله "کاسما بولیتن" گزارشی را منتشر کرد که در آن گفته شده است: برد پیت ستاره آمریکایی ۵۵ ساله از زمان جدایی‌اش از آنجلینا جولی ستاره آمریکایی ۴۴ ساله در سال ۲۰۱۶ وارد هیچ رابطه‌ای نشده است، اما به نظر می‌رسد پس از آنکه جولی اعلام کرد قصد ازدواج دارد، برد نیز تصمیم گرفت تا در این زمینه جلو برود.

1

آخرین حضور برد و علیا این هفته در گالری هنر "وایلدینگ کرن" در لس آنجلس بود که یک استراتژیست اتحادیه اروپا به نام "مرال ملیکا دوران"، چندین عکس از این رویداد را در اینستاگرام خود منتشر کرده است، برد و علیا در عکس‌های منتشر شده در کنار هم دیده شده اند. او (عکاس) نوشت که گفتگوی دلپذیری با برد پیت داشته است و او را به عنوان یک فرد مثبت توصیف کرد، اما هیچ جزئیاتی در مورد رابطه خود با علیا دستگیرش نشده‌است. پیش از این برد به همراه علیا بعد از تماشای یک نمایش کمدی با هم دیده شده بودند و چند عکس نیز وجود داشت که خروج آن‌ها را با هم اثبات می‌کرد، اما اخیراً بدون هیچ توضیحی عکس‌ها حذف شدند.

2

چند روز پیش برد پیت به نیویورک تایمز گفت که او درگیر هیچ رابطه عاطفی با شوکت نیست. وی ادامه داد: من تعداد زنانی را که در دو یا سه سال گذشته شایعه شده که می‌شناختم را نمی‌دانم و هیچ یک از آن‌ها درست نبود.

3

شایان ذکر است که تاکنون مواردی وجود دارد که بین برد و آنجلینا در حال حل و فصل است تا امور طلاق را پیش ببرد و آنجلینا، همواره برد را متهم می‌کرد که او کسی است که زندگی جولی و فرزندانش را وارونه جلوه می‌دهد، و این که برد پیت محل زندگی آن‌ها را کنترل می‌کند.