۰ نفر

خودروی تشریفات پوتین قویتر است یا ترامپ؟ +تصاویر

۲۰ دی ۱۳۹۸، ۶:۳۱
کد خبر: 408482
خودروی تشریفات پوتین قویتر است یا ترامپ؟ +تصاویر

آوروس سنات و کادیلاک 1 اسامی اتومبیل های آقای پوتین و آقای ترامپ است که معادل 6 تا 8 تن وزن دارند و دارای امکانات باورنکردنی هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، شاید تا به حال شنیده باشید که خودرو رئیس جمهور آمریکا و خودرو رئیس جمهور روسیه، یکی از منحصر بفرد ترین خودروهای در حال حاضر باشند و اما شاید هیچ اطلاعاتی در مورد آنها نداشته باشید و تنها تصوراتی که شاید نسبت به آنها داشته باشید،شاید آپشن هایی مانند ضد گلوله بودن و لوکس بودن آنها می باشند.

اما شاید تا به حال اطلاعاتی در مشخصات اصلی این خودرو های منحصر نداشته باشید.با این وجود ما قصد داریم مشخصات کلی خودرو این دو رئیس جمهور را که در صفحات مجازی به شدت از آن یاد می شوند را به شما کاربران معرفی کنیم.

مشخصات خودرو رئیس جمهور روسیه:

نام خودرو معروف رئیس جمهور روسیه،"آوروس سنات" است که توسط برندهای "نامی" و "پورشه" طراحی و ساخته شده است.این خودرو،یکی از خودرو های فوق لوکس با امکاناتی باور نکردنی است و برای هر نوع جاده ایی مناسب است و توانایی حرکت را دارد.

همچنین لازم به ذکر است که تمام شیشه های این خودرو برای محافظت از رئیس جمهور روسیه ، از نوع ضد گلوله هستند.این خودرو اولین بار در سال 2013 رونمایی شد .

هنوز قیمت اصلی این خودرو منحصر بفرد مشخص نشده است و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است ، حداقل 1.5 میلیون دلار می باشد.

خودرو پوتین

خودرو پوتین رئیس جمهور روسیه

مشخصات اصلی خودرو پوتین عبارتند از:

موتور : 4.4 لیتری V8 با توان تولید 598 اسب بخار

طول : 6.62 متر

عرض : 2 متر

ارتفاع : 1.695 متر

وزن خودرو : 6.5 تن

خودرو پوتین

مشخصات خودرو ولادیمیر پوتین

مشخصات خودرو ترامپ رئیس جمهور آمریکا:

نام خودرو معروف رئیس جمهور آمریکا،"کادیلاک 1" است که توسط شرکت خودرو سازی بزرگ و قدیمی کادیلاک که متعلق به کشور آمریکا است،ساخته شده که همانند خودرو رئیس جمهور روسیه،بسیار لوکس و در عین حال سنگین وزن است.

چرا که از درب هایی همانند درب گاو صندوق بانک مرکزی با پهنای بسیار زیاد و بدنه ایی ضد گلوله و موتوری قدرتمند ساخته و طراحی شده است.همان گونه که مطالعه کردید،این یک خودرو منحصر بفرد و همچنین ضد گلوله است که دارای قیمت 1.4 میلیون پوندی است.

خودرو ترامپ

خودرو ترامپ رئیس جمهور آمریکا

مشخصات اصلی خودرو ترامپ عبارتند از:

موتور : 6.6 لیتری V8

طول : 5.4 متر

عرض : 1.9 متر

وزن خودرو : 8 تن

خودرو ترامپ

خودرو رئیس جمهور آمریکا