۰ نفر

بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۸:۴۴
کد خبر: 408314
بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت که بارش برف سنگین در جاده کرج - چالوس و ماهدشت - اشتهارد، سبب لغزندگی مسیر و کندی تردد خودروها شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی اظهار داشت: بارش برف در جاده کرج - چالوس از ابتدای این محور در کرج تا تونل کندوان و در محور ماهدشت - اشتهارد سنگین است که همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محورها الزامی  است.

وی اضافه کرد: ماموران راهداری مشغول پاکسازی سطح محور های ارتباطی استان هستند .

 توصیه شده که از مسافرت غیر ضرور در این مسیر خودداری شود با این حال در صورت تردد  همراه داشتن سوخت کافی و پوشاک گرم در محور کرج - چالوس از نیازهای اساسی رانندگان و مسافران است.

 رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان البرز را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم  را در مورد وضعیت جاده ها  از پلیس راه کسب کنند.

خانجانی  از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

جاده گردشگری کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر روزانه بیش از ۲۰ هزار تردد خودرویی در آن انجام می شود.  

استان البرز دارای یک هزارو ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

بارش برف از صبح امروز در استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.