۰ نفر

آیا مردان مشهور هالیوودی دوست دارند شلخته دیده شوند؟!

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۴:۵۱
کد خبر: 408273
آیا مردان مشهور هالیوودی دوست دارند شلخته دیده شوند؟!

یکی از مهمترین مراسم سینمایی سال 2020برگزار شد و ستاره‌های هالیوودی و غیرهالیوودی جوایزی را دریافت کردند اما چیزی که این روزها بسیار جلب توجه کرده است، مدل موی برخی از بازیگران هالیوود است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، ستاره های مرد هالیوود اغلب سعی می کنند بسیار منظم و خوش تیپ دیده شوند اما به نظر می رسد مدل موهای مردان امسال بسیار آشفته تر از همیشه بوده است.

هالییود

یکی از ستارگانی که مدل موهایش به شدت جلب توجه کرده برد پیت؛ ستاره فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" است. او مدل مویی را در این مراسم انتخاب کرده است که شاید سالها پیش متداول بود. از سوی دیگر مدل موی او چندان مرتب نبود و به نظر آشفته می رسید.اما برد پیت تنها مرد هالیوودی نبود که در  جریان جشن یکشنبه شب در مراسم گلدن گلوب ظاهری نامرتب داشت. مردان مشهوری مانند آدام درایور و واکین فینیکس نیز ظاهر چندان مرتبی نداشتند و موهایی آشفته داشتند.

هالییود

برخی کاربران در فضای مجازی نیز با این ظاهر شوخی کرده اند و گفته اند. این مدل مویی است که باعث می شود باور کنید اگر سر زده به خانه این افراد بروید نیز با چنین ظاهری مواجه می شوید. درواقع به نظر می رسد این بازیگران با همین ظاهر خود ثابت کرده اند که حتی بازیگران سرشناس هالیوودی نیز حق دارند در خانه خود آشفته باشند.

هالییود