۰ نفر

جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی به ۵۸نفر رسید

۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۰
کد خبر: 408123
جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی به ۵۸نفر رسید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با اعلام افزایش تعداد جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ۵۸ نفر از ترخیص ۱۸۰ تن از مصدومان حادثه از بیمارستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سیدمحمد صابری افزود:  با فوت ۲ نفر از مصدومان حادثه دیروز مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آمار جان باختگان این حادثه به ۵۸ نفر رسید.

وی افزود: آمار قطعی مصدومان ۲۱۲ نفر است که ۱۸۰ نفر از آنها تاساعت هشت صبح امروز از بیمارستان ترخیص شده اند.

صابری بیان کرد: در زمان حاضر ۳۲ نفر از مصدومان در بیمارستان های شهید باهنر، افضلی پور، سید الشهدا و فاطمه زهرا(ع) کرمان بستری و مراحل درمان خود را سپری می کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان تصریح کرد: از مصدومان تعداد ۱۰ نفر به دلیل جراحی و نیاز به خدمات ویژه،  در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که با بهتر شدن شرایط به بخش های دیگر منتقل خواهند شد.

وی افزود: پیکر تمامی جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی تحویل پزشکی قانونی شده است که پس از طی مراحل رسمی و اداری تحویل بستگان و خانواده هایشان می شود.

 بر اثر ازدحام و فشار جمعیت در ابتدای خیابان شریعتی کرمان، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین جعفری پور، جانباخته یا مصدوم شدند.

آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح سه‌شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا، هیأتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد.

پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در میان مشایعت خیل عظیمی از دوستدارانش در سایه‌سار گلدسته های مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان آرام گرفت.