۰ نفر

پیام نیکول کیدمن و همسرش برای کریسمس +عکس

۵ دی ۱۳۹۸، ۵:۰۷
کد خبر: 404839
پیام نیکول کیدمن و همسرش برای کریسمس +عکس

کیت اربن و همسرش نیکول کیدمن حضوری نسبتا پررنگ در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام دارند و اخیرا نیز با انتشار یک تصویر سعی کرده‌اند بین خود و مخاطبان اینستاگرامی به مناسبت تعطیلات پل ارتباطی بزنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این زوج 52 ساله تصویری از خود در تعطیلات را با جمله زیر به اشتراگ گذاشتند: "از خانواده ما گرفته تا شما. برکت برای شما در تمام این فصل تعطیلات". این پیام به سرعت مورد استقبال کاربران واقع شد و کامنت های متعددی دریافت کرد.

کیت اربن و نیکول کیدمن زوج هنری مشهوری هستند که به نظر می رسد زندگی موفقی دارند. اخیرا نیکول کیدمن در یک گفتگوی مطبوعاتی مدعی شده که کیت اربن بهترین شوهری است که او می توانسته داشته باشد.کیت اربن خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تهیه کننده دنیای موسیقی است که زندگی پر مشغله ای دارد. از سوی دیگر نیکول کیدمن نیز از هنرمندان پرکار هالیوود محسوب می شوند با این وجود به نظر می رسد این زوج به لطف ویژگی های شخصیتی نمونه کیت اربن زندگی موفقی دارند.

نیکول کیدمن در گفتگو با نشریه اینستایل می گوید: وقتی از من بپرسید چرا عاشق کیت هستی اولین نکته ای که به ذهنم می رسد پشتیبانی باورنکردنی او از خانواده به خصوص زمانی که من سر یک پروژه باشم خواهد بود. کیت همیشه کیفیت ارتباط ما را حتی از راه دور حفظ می کند. او مرتب با من در تماس است و فضای خانه را مدیریت می کند.

کیدمن در بخش دیگری از گفتگوی خود با نشریه اینستایل گفت: او تمام فعالیت های من را دنبال می کند اما هرگز در قراردادهای من دخالت نمی کند. تنها چیزی که ما واقعاً در مورد آن بحث می کنیم این است که هزینه خانواده ما چگونه تقسیم شود یا برای بچه ها چه تصمیماتی بگیریم.

نیکول کیدمن

این بازیگر گفت تمام اوقات فراغت خود را به شوهر و دختران خود اختصاص می دهد، حتی اگر این به معنای انجام ندادن برخی تفریحات مرتبط به خودش باشد. او گفت: خانواده های دیگر وقت زیادی برای بودن در کنار همسر و فرزند خود دارند اما من این فرصت را ندارم و در نتیجه می خواهم در کنار فرزندانم و شوهرم باشم و کیت به خوبی این موضوع را درک می کند. او صبورترین و مهربان ترین مردی است که در زندگی خود دیده ام.

نیکول در یک مصاحبه دیگر نیز گفت: "ما بیشتر اوقات با هم صحبت می کنیم و حتی از پیام رسان های تصویری هم استفاده می کنیم ولی فقط پیامک نمی زنیم چون احساس می کنم نوشتار به تنهایی می تواند نارسا باشد."