۰ نفر

رئیس‌جمهور فردا به دانشگاه فرهنگیان می‌رود؟

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۴
کد خبر: 400415
رئیس‌جمهور فردا به دانشگاه فرهنگیان می‌رود؟

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: بر اساس شنیده‌ها رئیس‌جمهور فردا به‌مناسبت روز دانشجو به دانشگاه فرهنگیان خواهد آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،‌ بر اساس برخی شنیده‌ها حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان قرار است فردا به‌مناسبت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان حضور یابد. پیش از این گمانه زنی‌هایی درخصوص حضور رئیس‌جمهور در یکی از دانشگاه‌های فردوسی، علوم پزشکی شهید بهشتی، شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران به‌منظور شرکت در مراسم گرامیداشت روز دانشجو مطرح شده بود؛ اما در نهایت رئیس‌جمهور همزمان با روز دانشجو در هیچ‌یک از دانشگاه‌ها حضور نیافت.

حمیدرضا قائم‌پناه دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اعلام این خبر گفت: براساس آنچه شنیده شده رئیس‌جمهور فردا به دانشگاه فرهنگیان تهران خواهد آمد و حضور آقای روحانی برای ما در دانشگاه فرهنگیان دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه ما خیلی زودتر از اینها منتظر آقای روحانی بودیم، خاطرنشان کرد: وی رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان است، اما تاکنون امکان دیدارش با ما فراهم نشده بود و امیدواریم فردا بتوانیم دغدغه‌های جنبش دانشجویی را با وی در میان بگذاریم.

قائم‌پناه تأکید کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فردا بار جریان دانشجویی را به دوش خواهد کشید و آنچه دغدغه مردم است، از رئیس‌‌‌جمهور مطالبه خواهد کرد.

ذکر این نکته ضروری است که روز گذشته فقط حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه از بین سران قوا با حضور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، شنوای مطالبات و پاسخگوی سؤالات دانشجویان بود.